دانلود 12 قسمت اول سريال زيباي ويلاي من....
من دانلود
دانلود فيلم.سريال.بازي.نرم افزار.موبايل.كتاب.......

 

 

دانلود سریال ویلای من با حجم کمنام سریال: ویلای من

موضوع: طنز

فرمت: mp4

کارگردان: مهران مدیری

بازیگران: مهران مدیری, سیامک انصاری, هادی کاظمی, برزو ارجمند, جواد عزتی, رضا نیکخواه, الیکا عبدالرزاقی, آتنه فقیه‌نصیری, امیرکاوه آهنین‌جان و  

خلاصه داستان: داستان ویلای من درباره پیرمردی ۹۰ ساله و پولدار است که قرار است به‌ زودی فوت کند. وی هشت فرزند دارد و فرزندانش که تعدادی از آنها در خارج از کشور حضور دارند، می‌خواهند به نوعی بر سر پیرمرد کلاه بگذارند و سرمایه او را بالا بکشند. در این میان یکی از فرزندان که در ایران کارمند بانک است و پسر خوب خانواده به شمار می‌رود با دیگر خواهران و برادران همراه نمی‌شود و حتی پدر را هم در این راه کمک می‌کند.

 

دانلود مستقیم قسمت اول


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط امين مهدوي